De telefoon is van oudsher een zeer populair communicatiemiddel en eigenlijk is daar in de loop der jaren niet zoveel aan veranderd. Er zijn natuurlijk ook wel veel andere manieren van communiceren bijgekomen. De bekendste en nog steeds gebruikte methode is natuurlijk het internet. E-mail, maar ook sociale media kunnen worden aangewend om in contact te treden met de buitenwereld. Andere communicatiemiddelen zijn eigenlijk in de vergetelheid geraakt, zoals de fax. De telefoon wordt echter nog steeds vaak opgepakt en daarom is het heel belangrijk dat je als ondernemer zorgt dat je telefonische bereikbaarheid goed op orde is. Alleen wanneer je slechts een kleine ondernemer bent en misschien maar weinig of zelfs geen personeel hebt, kan het lastig zijn om die telefonische bereikbaarheid altijd te kunnen garanderen. Je pakt immers nog steeds zelf de telefoon aan en jij hebt natuurlijk op een gemiddelde werkdag ook nog zat andere dingen te doen. Hoe makkelijk zou het zijn als je je daar niet meer druk om hoefde te maken maar er altijd zeker van kon zijn dat je telefoontjes netjes en tijdig werden beantwoord? Met het inhuren van een telefoonservice kun je dit heel gemakkelijk bereiken. Veel grote ondernemers hebben de beschikking over een inbound callcenter, maar voor kleinere ondernemers is dit natuurlijk niet altijd mogelijk. Zij pakken zelf de telefoon op omdat ze denken dat dit gratis is, maar zo werkt dat natuurlijk eigenlijk niet. Jouw tijd is namelijk ook geld waard, zeker als jij die tijd in andere zaken moet steken dan in ondernemen. Doe jezelf daarom een plezier en laat jezelf werk uit handen nemen. Je telefoontjes worden netjes afgehandeld en jij betaalt alleen paar afgehandeld telefoontjes, dus met de kosten valt het ook mee. Als je het drukker hebt, heb je meer telefoontjes en dus kosten maar verdien je natuurlijk ook meer geld. |
Bezoek de website als je meer wil weten |